محمد رضا سرمست مدیرعامل آتش نشانی یزد بازنشسته وسید محمد میرجلیلی سرپرست و سرمست عضو هیئت مدیره معرفی شد

یزدفردا:به دنبال بازنشستگی  محمد رضا سرمست مدیر عامل سازمان آتش نشانی ، از سوی مهندس میروكیلی شهردار یزد و رئیس شورای سازمان آتش نشانی، سید محمد میرجلیلی در این پست منصوب شد.

به گزارش یزدفردا " محمد رضا سرمست یزدی در طول خدمت خود در سمت های رییس ادارات  روابط عمومی ،حراست،  ارزشیابی و مدیر عاملی سازمان های تاکسی رانی و آتش نشانی یزد خدمت نموده بود .

خاطرنشان می شود سید محمد میرجلیلی با مدرك كارشناسی ارشد شیمی به عنوان كارشناس سازمان آتش نشانی در این سازمان شاغل و همچنین دوره های فرماندهی حوادث مواد خطرناك و مدیریت و رهبری در سازمان آتش نشانی را نیز گذرانده و از سال 87 در سمت كارشناس مسئول آموزش و پیشگیری هم فعالیت دارد.
سیدمحمد  میرجلیلی عضو شورای اسلامی شهر شاهدیه و شهرستان یزد نیز می باشد و مدت سه سال است كه در كمیته فنی كمیسیون ماده پنج شهر یزد و شاهدیه نیز  فعالیت دارد.
سید محمد میرجلیلی در اولین اقدام بعد از انتصاب خود محمد رضا
سرمست یزدی را به عنوان عضو هیئت مدیره پیشنهاد داد که با تأیید شهردار یزد محمدرضا  سرمست یزدی به عنوان عضو هیئت مدیره این سازمان منصوب ومعرفی گردید.

یزدفردا :ضمن عرض تبریک و خسته نباشید به محمد رضا سرمست که بعد از سی سال تلاش به افتخار بازنشستگی نائل آمده برای ایشان آرزوی توفیق در تمام امور زندگی را داریم و حضور سید محمد میرجلیلی در پست سرپرستی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یزد  به فال نیک گرفته و امید واریم با بهره گیری از روحیه جوانی و با اعتماد و توجه ویژه به پرسنل زحمتکش این سازمان بتواند با همکاری همکاران خود منشاء اقدامات موثری در زمینه ارائه خدمات  مناسب به شهروندان یزدی  شود .

یزدفردا


 
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا